ДТЕК особистий кабінет – вхід, процедура реєстрації, можливості онлайн кабінету

Особистий кабінет ДТЕК – це дистанційний онлайн сервіс, створений на сайті підприємства “ДТЕК Київські електромережі”. З його допомогою клієнти компанії – споживачі електроенергії в побутових цілях можуть у ручному режимі контролювати свої витрати, оплачувати послуги, перевіряти тарифи, надсилати показники з лічильників і не тільки. Вхід до кабінету виконується в тому разі, якщо користувач має обліковий запис на сайті ДТЕК. У цій статті піде мова про такі параметри сервісу:

 
  1. Вхід в кабінет.
  2. Можливості кабінету.
  3. Реестрація онлайн кабинету.
  4. Мобільний застосунок.

Вхід в кабінет

Увійти в ДТЕК особистий кабінет можна на офіційному сайті підприємства “ДТЕК Київські електромережі”. Посилання на сайт – biz.ok.dtek-kem.com.ua . У правому кутку екрана знаходиться пряме посилання на вікно авторизації, яке підписане як “Побутовий клієнт”. Також кнопка реестрації в онлайн кабінет є в центральній частині сторінки, має яскравий колір і підписана як “Рестрація побутового клієнта”.

Вхід в кабінет (онлайн посилання)

 

Далі користувач онлайн платформи побачить перед собою вікно авторизації. У його полях вказуються логін і пароль, які надавалися під час реєстрації. Іноді відбувається так, що користувач втрачає або забуває логін чи пароль від системи. У такому разі, у вікні авторизації передбачається посилання “Відновлення логіна і пароля”.

дтэк личный кабинет

Перейшовши за посиланням, завантажиться форма відновлення даних. Для відновлення пароля, потрібно ввести логін та електронну пошту, зазначені під час реєстрації кабінету. Якщо один із цих параметрів не співпаде, самостійне відновлення доступу до кабінету буде проблематичним. Якщо дані вказані вірно, натискається кнопка “Відправити”. На електронну пошту надійде лист із паролем і посиланням на авторизацію.

Відновлення логіна доступне за адресою електронної пошти, яка була вказана під час реєстрації особистого кабінету ДТЕК. Вказавши її в спеціальному полі, натискається кнопка “Відправити”. На електронну пошту надійде лист з ім’ям користувача (логіном). Прописати його в полі авторизації разом із паролем, і увійти в особистий кабінет стандартним способом.

Можливості онлайн кабінету

Веб-сервіс “ДТЕК особистий кабінет” має низку переваг. Насамперед, власник особистого профілю може самостійно перевіряти точну суму до сплати, формувати рахунок для оплати в банк без застосування калькулятора. Тут здійснюється контроль надходжень сплачених коштів, перевірка заборгованості та переплат. Ключовою прерогативою сервісу є те, що він дозволяє вносити оплату за електрику в режимі онлайн, без комісій. Облік платежу відбувається моментально, про що з’явиться інформація на екрані.

Додаткові можливості онлайн кабінету:

  • Формування рахунку за електроенергію;
  • Перегляд інформації за особовим рахунком;
  • Оплата послуг з банківської картки;
  • Перегляд показників з електролічильника;
  • Внесення та передача показників з електролічильника в компанію;
  • Замовлення та отримання акта звірки;
  • Перегляд графіка споживання електроенергії;
  • Перегляд чинного тарифу за електроенергію;
  • Робота з абонкнижкою;
  • Залишати заявки на заміну лічильників.

У разі виникнення запитань щодо роботи з особистим кабінетом, внесення показників, оплати, рекомендується звертатися до Центрів обслуговування клієнтів ДТЕК Київські електромережі.
Номери телефонів колл-центрів:

1588 (для міських номерів);

044 202 15 88 (для мобільних номерів).

Реестрація кабінета

Особистий кабінет ДТЕК доступний тільки зареєстрованим користувачам. Щоб пройти реєстрацію в системі, необхідно перейти за посиланням “Реєстрація побутового клієнта”, та натиснути кнопку “Зареєструватися”. Далі завантажиться сторінка, вона і є формою реєстрації.

Для реєстрації в особистому кабінеті побутового споживача компанії ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» вам необхідно:

1. Заповнити форму реєстрації
2. Ввести код підтвердження, надісланий на вищезазначений номер.
3. Дати згоду на обробку персональних даних.
4. Після реєстрації, необхідно додати особовий рахунок.

Особистий кабінет у мобільному додатку

Офіційний мобільний додаток “ДТЕК Київські електромережі” розроблено для тих, хто користується електроенергією в побуті, і бажає оплачувати послуги, вносити показання з лічильників зі смартфона. Це зручний спосіб контролювати стан персонального рахунку, переглядати чинні тарифи тощо. Додаток працює на гаджетах з операційними системами Android та iOS.

дтэк личный кабинет

Увійти в ДТЕК особистий кабінет через застосунок можна у той самий спосіб, що й на комп’ютері. У формі авторизації вказуються логін і пароль, що були згенеровані під час реєстрації облікового запису. Після натискання кнопки “Вхід” фізична особа споживач опиниться в особистому кабінеті, і зможе користуватися всіма його перевагами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *